روانشناسی موفقیت در کسب و کار

آخرین بروز رسانی: فروردین ۱۸, ۱۳۹۶

Business

Business

ترفندهای روانشناسی در هر مرحله ای از زندگی کاربرد دارند در کسب و کار هم به راحتی میتوان با استفاده از روانشناسی بازار را در دست گرفت.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به آموزه هایی داریم که به ما کمک کند مسیر کار را بهتر بشناسیم و از پس مشکلات برآییم. در این راه دانستن روانشناسی کسب و کار موفقیت شما را تضمین می کند و باعث می شود به استراتژی هایی دست یابید که برای کسب و کار شما مثل یک جادو عمل کنند و بسیار زودتر از آنچه فکرش را میکردید به هدف برسید. کسب و کار و روانشناسی دو اصطلاح هستند که به ندرت در یک جمله دیده می‌شوند. و با توجه به این‌که روانشناسی کسب و کار بنیان اصلی برای موفقیت در کارآفرینی است، این کمی عجیب است.

وقتی در روانشناسی کسب و کار خود کاملا مهارت پیدا کنید، مشتریان بیش‌تری جذب می‌کنید، عملکرد کارکنان را بالا می‌برید، به تیم‌تان انگیزه می‌دهید و به اهداف عالی دست پیدا می‌کنید. از همه مهم‌تر، به کارتان معنی بیش‌تری می‌بخشید. شما در دنیا تغییر ایجاد می‌کنید. و با این وجود برای بیشتر کارآفرینان روانشناسی در پایین فهرست موضوعات مهم امروز است.

وقتی این مقاله را بخوانید و بعضی از رموز روانشناسی کسب و کار را بیاموزید، شاید مهارت یافتن در روانشناسی کسب و کار در صدر فهرست کارهایتان قرار بگیرد.

من به عنوان متخصص روانشناسی کسب و کار می‌دانم به کارگیری مبتکرانه‌ی روانشناسی در استراتژی‌های کسب و کار موفقیت ملموس و واقعی به‌دست می‌دهد که سنجش آن فقط یک راه دارد:

سود خالص سرد و سخت

روانشناسی در مهم‌ترین حوزه‌های کسب و کار نقش دارد. این علم مهره‌ی جادویی و سنگ بنای کسب مشتری، مذاکره برای قرارداد، توسعه و رشد، فروش و بازاریابی و چیزهای دیگر است. خیلی چیزهای دیگر.

با روانشناسی کسب و کار موفقیت در فروش و بازاریابی حاصل می شود

به‌دست آوردن نتایج فروش یعنی درک تمام جزییات ظریف روابط و مهارت یافتن در آن‌ها. وقتی شما یاد می‌گیرید چگونه فنون روانشناسی از قبیل نفوذ و متقاعدسازی را به کار بگیرید، می‌توانید در انتقال ماهیت جذاب آن‌چه به جهان ارائه می‌کنید، خیلی خوب عمل کنید- و می‌توانید به بهترین نحو فروش را به انجام برسانید.

با استفاده‌ی هوشمندانه از استراتژی‌های روانشناسی کسب و کار در تلاش‌های فروش و بازاریابی خود می‌توانید مشتریانی شاد، راضی و وفادار به‌دست بیاورید. یعنی از نحوه‌ی آغاز روابط احتمالی جدید تا لحظه‌ای که می‌دانید یک مشتری راضی دیگر به‌دست آورده‌اید، همه‌چیز برای موفقیت شما به این علم بستگی دارد.

با روانشناسی کسب و کار موفقیت در نوآوری و ابداهات حاصل می شود

اکثر کارآفرینان از رونق کار و ورشکستی درس‌های سختی می‌آموزند. این درس‌ها هرگز خوب و جالب نیست. هم‌چنین آنها در مسیر ساختن کسب و کار یا توسعه‌ی محصول‌شان، مراحل آزمون و خطای زیادی را پشت سر می‌گذارند. رسیدن به نقطه‌ای که یک کسب و کار موفق، ماندگار، استثنایی، و نوآورانه داشته‌باشید اصلا آسان نیست.

اما روانشناسی کسب و کار میانبرهایی را که لازم دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. به واسطه‌ی فنون روانشناسی کسب و کار، شما می‌توانید کسب و کارهای استثنایی را که به موفقیت رسیده‌اند، الگو قرار دهید و همان فنون را در کوشش‌های نوآورانه‌ی خودتان به کار بگیرید. به‌طور خلاصه روانشناسی کسب و کار شما را قادر می‌سازد از استراتژی‌های موفقیت الگوبرداری کنید و با اجتناب از پیچ و خم‌های تند (و سخت) یادگیری، قدرت و نفوذ کسب و کارتان را بالا ببرید.

با روانشناسی کسب و کار موفقیت در رهبری گروه امکان پذیر می شود

رهبری یک کسب و کار واقعا موفق، نیازمند فردی خارق‌العاده است. فراهم کردن نیروی اولیه برای شروع حرکت و ایجاد انگیزه، سپس انتقال آن اشتیاق به دیگران و در عین حال ارائه‌ی اهداف شفاف، ملموس، و مهم می‌تواند یک چالش واقعی باشد.

اما کارآفرینان عاشق چالش هستند و روانشناسی کسب و کار آنها را قادر می‌سازد تیم را مدیریت، راهنمایی و رهبری کنند تا به دستاوردهای فوق‌العاده‌ای برسند. چیزی که رهبران فوق‌العاده را می‌سازد این است که بتوانید به افکار و انگیزه‌های شخصی دیگران پی ببرید. روانشناسی کسب و کار به شما کمک می‌کند این بازی را به مرحله‌ای برسانید که قبلا هرگز امکان‌پذیر نبود.

با روانشناسی کسب و کار موفقیت در کارآفرینی محقق می شود

شاید رابطه‌ای که شما با کسب و کار خودتان دارید، مهم‌ترین رابطه باشد. اگر فردی هستید که شغل آزاد دارید و به شما الهام شده‌است که با استفاده از ایده یک امپراتوری خلق کنید، ساختار روانشناختی شما تعیین‌کننده‌ی نتایج کسب و کارتان است.

خبر خوب این است که روانشناسی کسب و کار شما را قادر می‌سازد به واسطه‌ی کشف و استفاده از فنونی هیجان‌انگیز پیشرفت‌هایی داشته‌باشید که نتایج واقعی را به‌دست می‌دهد، نتایجی که با داشتن‌شان هر روز احساس می‌کنید در برترین جایگاه دنیا هستید.

شما هر روز و همیشه در کسب و کارتان روانشناسی را زندگی و تنفس می‌کنید. و زیبایی‌اش این است که شما ۲ گزینه برای انتخاب دارید: می‌توانید اجازه دهید روانشناسی شما به عقب نگه دارد و مانع از به بار نشستن تلاش‌هایتان شود یا می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید در هر روز از زندگی‌تان موفقیتی حیرت‌انگیز خلق کنید.

در واقع تغییر روانشناسی شما – و فنون روانشناسی کسب و کارتان – آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای ایجاد تحول در نتایج است. این تصمیم با شما است.

The post روانشناسی موفقیت در کسب و کار appeared first on آلامتو.

آلامتو

پربازدیدترین اخبار
طراحی سایت

طراحی سایت در اصفهان   طراحی سایت و سئو سایت در اصفهان   تیم طراحی سایت و سئو سایت وب یار به آدرس ، بامجوز رسمی از نظام کامپیوتر کشور و دارای نماد اعتماد و نماد ساماندهی و با ۱۶ سال دانش تخصصی در زمینه طراحی وب سایت , سئو سایت در گوگل ، ارسال […]

ترجمه مقاله   بواسطه توفیق الهی Research Editor از آذر ۱۳۹۲ به عنوان بخشی از فعالیت شاخه علمی شرکت ایده پردازان میلاد پارس شروع به کار نمود. این مجموعه از گردهم آیی تعدادی از فارغ التحصیلان و محققان تحت حمایت علمی و معنوی تنی چند از اساتید مجرب دانشگاهی تشکیل شده است و با هدف […]

فایل HTAccess چیست؟   HTAccess مخفف عبارت Hyper Text Access می باشد. فایل HTAccess، فایل متنی ساده بوده که مربوط به پیکربندی دایرکتوری ها و پوشه ها در سرور آپاچی است. فایل HTAccess اغلب با نصب برنامه های سیستم مدیریت محتوا (CMS) همچون وردپرس، دروپال و جوملا به طور خودکار تولید شده و در شاخه […]

بازاریابی محتوا و سئو   بازاریابی محتوا و سئو چه ارتباطی با یکدیگر دارند ؟   اگر شما یک کسب و کار اینترنتی یا آنلاین دارید برای ارتقای آن و توسعه تجارت خود باید بازدید و رتبه بندی مناسب در گوگل به دست بیاورید که این کار آسانی است اگر مقاله با ما تا انتهای […]

فصل بهار است و به دلیل رویش انواع گلهای بهاری آلرژی فصلی به اوج خود خواهد رسید اما راهکارهای اصلی پیشگیری از آلرژی فصلی چیست؟ به گزارش آلامتو و به نقل از مجله سلامت؛ همانطور که می دانید مصرف آنتی هیستامین نمی‌تواند بهترین روش برای مبارزه با آلرژی‌های فصلی باشد. در این مقاله قصد داریم […]